تنظیمات دما و کارکرد صفحه نمایشگر یخچال فریزر کمبی 530 هیمالیا

تنظیمات دما و کارکرد صفحه نمایشگر یخچال فریزر کمبی 530 هیمالیا

تنظیمات دما و کارکرد صفحه نمایشگر یخچال فریزر کمبی 530 هیمالیا

در این مقاله به بررسی نحوه تنظیم دمای یخچال فریزر کمبی 530 هیمالیا و استفاده از امکانات آن مانند خنک‌کننده سریع و انجماد سریع پرداخته شده است. همچنین نحوه غیرفعال کردن قفل صفحه نمایشگر، بی‌صدا کردن آلارم و تنظیم ساعت نیز آموزش داده شده است.

در این مقاله قصد داریم نحوه تنظیم دما و کارکرد صفحه نمایشگر یخچال فریزر کمبی 530 هیمالیا را بررسی کنیم. این مدل از یخچال‌های هیمالیا به‌عنوان یکی از محصولات پیشرفته، دارای امکانات متعددی است که از طریق صفحه نمایشگر دیجیتال قابل کنترل است. در ادامه به آموزش گام‌به‌گام نحوه تنظیمات دما و دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر پرداخته‌ایم.

غیرفعال کردن قفل صفحه نمایشگر

برای تنظیم دما و استفاده از سایر امکانات، ابتدا باید قفل صفحه نمایشگر را غیرفعال کنید. وقتی برای مدتی از صفحه استفاده نکنید، علامت قفل ظاهر شده و عملکرد دکمه‌ها غیر فعال می‌شود. برای غیرفعال کردن قفل، دکمه Lock را به مدت ۵ ثانیه لمس کنید تا علامت قفل باز شود و صفحه نمایشگر آماده تغییرات شود.

تنظیم دمای یخچال

برای تنظیم دمای یخچال، دکمه Ref را چند ثانیه نگه دارید تا درجه یخچال به حالت چشمک زن درآید. سپس با استفاده از دکمه‌های Up و Down دمای مطلوب خود را انتخاب و ذخیره کنید. در این مدل، هر چه عدد به صفر نزدیک‌تر باشد، یخچال خنک‌تر خواهد بود. دمای یخچال را می‌توانید از ۱ تا ۷ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید.

تنظیم دمای فریزر

برای تنظیم دمای فریزر، دکمه Freez را چند ثانیه نگه دارید تا درجه فریزر به حالت چشمک زن درآید. سپس با استفاده از دکمه‌های Up و Down دمای مورد نظر را انتخاب و ذخیره کنید. دمای فریزر در این مدل از منفی ۱۵ تا منفی ۲۳ درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم است.

بی‌صدا کردن آلارم

در صورت بروز خطا یا باز ماندن درب یخچال، آلارم فعال می‌شود. برای بی‌صدا کردن این آلارم، از دکمه Mute استفاده کنید تا آلارم موقتاً قطع شود.

فعال‌سازی خنک‌کننده و انجماد سریع

برای فعال‌سازی حالت خنک‌کننده سریع در قسمت یخچال، دکمه Ref را چند ثانیه نگه دارید تا درجه چشمک زن شود، سپس دکمه Super را لمس کنید تا علامت برف در نمایشگر ظاهر شود و حالت خنک‌کننده سریع فعال شود. برای انجماد سریع در قسمت فریزر نیز، دکمه Freez را نگه داشته و سپس دکمه Super را لمس کنید.

خاموش و روشن کردن یخچال

برای خاموش یا روشن کردن یخچال فریزر، دکمه ON/OFF را برای چند ثانیه نگه دارید تا دستگاه خاموش یا روشن شود.

تنظیم ساعت

در پایین کلیدهای صفحه نمایشگر، یک دکمه ساعت وجود دارد که برای تنظیم ساعت نمایشگر استفاده می‌شود. با نگه داشتن این دکمه، دقیقه شمار به حالت چشمک زن درمی‌آید. با استفاده از دکمه‌های فلش بالا و پایین، دقیقه را تنظیم کرده و سپس دوباره با لمس دکمه ساعت، ساعت را تنظیم کنید.

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی هیمالیا با کد  949 ، آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات انواع یخچال و فریزر هیمالیا به صورت  شبانه روزی و 24 ساعته در خدمت شما عزیزان میباشد . قطعات از شرکت هیمالیا تامین میگردد و قطعات متفرقه در نمایندگی رسمی کد 949 استفاده نمیگردد .هزینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ، طبق تعرفه مصوبه شرکت هیمالیا محاسبه میگردد. برای ارتباط و مشاوره با کارشناسان میتوانید از طریق لینک ثبت درخواست آنلاین و یا شماره تلفن رایگان 90000282  ( دفتر مرکزی ) تماس بگیرید . همچنین  میتوانید جهت ارتباط با دفتر غرب با تلفن های 02144176709 و 02144150578  و دفتر جنوب با تلفن 02155725811 و مرکز تهران 02166384523 تماس حاصل فرمایید.

ثبت درخواست آنلاین

درخواست آنلاین