هزینه تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا چه چیزهایی را باید بدانید

هزینه تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا چه چیزهایی را باید بدانید

هزینه تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا چه چیزهایی را باید بدانید

هر آنچه درباره هزینه تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا مدل پانوراما باید بدانیم

تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا، به ویژه مدل‌های پانوراما، می‌تواند هزینه‌بر باشد. در این مقاله، به بررسی هزینه‌های مربوط به تعمیر برد یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما و عواملی که بر این هزینه‌ها تأثیر می‌گذارند، می‌پردازیم.

معرفی یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما دارای یک نمایشگر واحد است که بر روی درب فریزر قرار دارد. برد الکترونیکی یخچال و فریزر به صورت مجزا از یکدیگر عمل می‌کنند. در صورتی که برد الکترونیکی فریزر دچار خرابی شود، نمایشگر نیز از کار خواهد افتاد، اما این مشکل بر عملکرد یخچال تأثیری نخواهد داشت. اگر برد یخچال خراب شود، روی نمایشگر درب فریزر علامت "EO" ظاهر می‌شود که نشان‌دهنده نیاز به تعمیر و بازگرداندن برد به حالت استاندارد است.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا

هزینه تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا مدل پانوراما بستگی به نوع خرابی و قطعات معیوب دارد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این عوامل می‌پردازیم:

  1. تعمیر قسمت تغذیه یا قطعات های ولتاژ برد:

    • اگر برد یخچال فریزر مدل پانوراما در قسمت مدار تغذیه برق 220 ولت دچار مشکل شده باشد، هزینه تعمیر برد بین 7,000,000 ریال تا 8,500,000 ریال متغیر است.
  2. خرابی هم‌زمان قسمت تغذیه و آی سی برنامه:

    • اگر هم قسمت تغذیه 220 ولت و هم آی سی برنامه دچار مشکل شده باشند، هزینه تعمیر برد بین 11,000,000 ریال تا 14,000,000 ریال خواهد بود.

نکات مهم در تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا

  1. تعمیر برد در کارگاه:

    • تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا در کارگاه تخصصی انجام می‌شود. بنابراین، تعمیرکار باید برد الکترونیکی را به کارگاه منتقل کرده و پس از تعمیر، آن را دوباره نصب کند.
  2. هزینه‌های اضافی:

    • هزینه ایاب و ذهاب و کارشناسی تعمیرکار به مبالغ فوق اضافه می‌شود.

تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا مدل پانوراما نیازمند دانش فنی و استفاده از ابزارهای تخصصی است. هزینه تعمیر برد به نوع خرابی و قطعات معیوب بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات تخصصی تعمیر برد یخچال فریزر هیمالیا، می‌توانید به وب‌سایت Himalia949.com مراجعه کنید.

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی هیمالیا با کد  949 ، آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات انواع یخچال و فریزر هیمالیا به صورت  شبانه روزی و 24 ساعته در خدمت شما عزیزان میباشد . قطعات از شرکت هیمالیا تامین میگردد و قطعات متفرقه در نمایندگی رسمی کد 949 استفاده نمیگردد .هزینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ، طبق تعرفه مصوبه شرکت هیمالیا محاسبه میگردد. برای ارتباط و مشاوره با کارشناسان میتوانید از طریق لینک ثبت درخواست آنلاین و یا شماره تلفن رایگان 90000282  ( دفتر مرکزی ) تماس بگیرید . همچنین  میتوانید جهت ارتباط با دفتر غرب با تلفن های 02144176709 و 02144150578  و دفتر جنوب با تلفن 02155725811 و مرکز تهران 02166384523 تماس حاصل فرمایید.

ثبت درخواست آنلاین

درخواست آنلاین