تعمیر برد یخچال هیمالیا | نمایندگی رسمی تعمیر شبانه روزی

تعمیر برد یخچال هیمالیا شبانه روزی

تعمیر برد یخچال هیمالیا | نمایندگی رسمی تعمیر شبانه روزی

خرابی برد یخچال هیمالیا و راه حل رفع خرابی برد الکترونیکی یخچال را به اختصار توضیح میدهیم

نمایندگی رسمی تعمیر برد یخچال هیمالیا شبانه روزی

اگر برد یخچال هیمالیا خراب شده و یخچال خاموش شده است، جای هیچ نگرانی نیست. ما به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در تمام مناطق 22 گانه تهران در خدمت شما هستیم. نمایندگی رسمی تعمیر یخچال هیمالیا در تهران (کد 949) به صورت شبانه روزی و 24 ساعته برای تعمیر برد الکترونیکی یخچال هیمالیا در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

تعمیر برد الکترونیکی یخچال هیمالیا توسط نمایندگی رسمی هیمالیا (کد 949) با گارانتی معتبر 6 ماهه و با کمترین هزینه نسبت به دیگر تعمیرگاه‌ها انجام می‌شود و پس از تعمیر فاکتور معتبر نمایندگی ارائه می‌گردد.

خدمات نمایندگی تعمیر برد یخچال هیمالیا شامل:

  • بکارگیری از تعمیرکاران ماهر و با تجربه: تیمی حرفه‌ای که با تخصص بالا در خدمت شماست.

  • تعمیر برد شبانه روزی و 24 ساعته: همیشه در دسترس برای رفع مشکلات شما.

  • عدم تعویض برد: نمایندگی رسمی هیمالیا (کد 949) برد یخچال هیمالیا را تعمیر می‌کند نه تعویض، تا هزینه برای مشتری کمتر شود. تعمیرکاران ما حتی المقدور برد را تعمیر می‌کنند تا متحمل هزینه سنگین نشوید.

  • استفاده از قطعات با کیفیت: تعمیر برد یخچال هیمالیا با قطعات الکترونیکی با کیفیت بالا انجام می‌شود (قطعات اصلی که ساعت کارکرد بالایی دارند).

  • گارانتی 6 ماهه: تعمیر برد یخچال هیمالیا با ضمانت 6 ماهه انجام می‌شود.

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی هیمالیا با کد  949 ، آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات انواع یخچال و فریزر هیمالیا به صورت  شبانه روزی و 24 ساعته در خدمت شما عزیزان میباشد . قطعات از شرکت هیمالیا تامین میگردد و قطعات متفرقه در نمایندگی رسمی کد 949 استفاده نمیگردد .هزینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ، طبق تعرفه مصوبه شرکت هیمالیا محاسبه میگردد. برای ارتباط و مشاوره با کارشناسان میتوانید از طریق لینک ثبت درخواست آنلاین و یا شماره تلفن رایگان 90000282  ( دفتر مرکزی ) تماس بگیرید . همچنین  میتوانید جهت ارتباط با دفتر غرب با تلفن های 02144176709 و 02144150578  و دفتر جنوب با تلفن 02155725811 و مرکز تهران 02166384523 تماس حاصل فرمایید.

ثبت درخواست آنلاین

درخواست آنلاین