خرابی‌ها و تعمیرات یخچال هیمالیا | تعمیر برد، کمپرسور و ترموستات

مشکلات رایج یخچال هیمالیا و راه حل آنها

خرابی‌ها و تعمیرات یخچال هیمالیا | تعمیر برد، کمپرسور و ترموستات

در این مقاله به تعدادی از مشکلات و خرابی های رایج که در یخچال فریزر هیمالیا رخ میدهد اشاره خواهیم کرد.

رایج‌ترین مشکلات و خرابی‌های یخچال هیمالیا و نحوه رفع آنها

هر نوع وسیله برقی خانگی مانند یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی و غیره، فارغ از اینکه چه برندی دارند، به مرور زمان احتیاج به تعمیر و سرویس خواهند داشت. یخچال هیمالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله به تعدادی از رایج‌ترین مشکلات و خرابی‌های یخچال هیمالیا و راهکارهای رفع آنها اشاره می‌کنیم.

خرابی برد الکترونیکی هیمالیا معمولاً این مشکل در یخچال هیمالیا به دلیل نوسان برق به وجود می‌آید. چگونگی تشخیص خرابی و تعمیر برد یخچال هیمالیا با تعمیرکار متخصص است. در صورتی که برد الکترونیکی یخچال هیمالیا با مشکل مواجه شده و صدای تق‌تق یا دینگ‌دینگ مداوم می‌دهد، فوراً دوشاخه یخچال را از پریز برق جدا نموده و با نمایندگی تعمیر برد هیمالیا کد 949 تماس بگیرید. نمایندگی رسمی تعمیر برد یخچال هیمالیا به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته در خدمت شما عزیزان است.

خرابی ترموستات ترموستات یخچال فریزر یک قطعه کاملاً مکانیکی است و خرابی آن بندرت اتفاق می‌افتد، اما جزو قطعات مصرفی در یخچال فریزر هیمالیا دسته‌بندی می‌شود. ترموستات‌ها انواع مختلفی دارند: ترموستات یخچال فریزری یا 3.5*3.5، ترموستات یخچال تک، ترموستات بلو بلند فریزری که در یخچال هیمالیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرابی کمپرسور هیمالیا کمپرسورهای یخچال هیمالیا از برند دانفوس آلمان هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند و بندرت خراب می‌شوند. یکی از دلایل گرم شدن داخل یخچال هیمالیا، خرابی کمپرسور است. برای تعمیر کمپرسور یخچال هیمالیا، می‌توانید با نمایندگی رسمی تعمیر یخچال هیمالیا کد 949 تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین برای رفع مشکل به محل و منزل شما مراجعه کند.

خرابی رله اوورلود کمپرسور هیمالیا رله اوورلود سر کمپرسور یخچال هیمالیا نیز می‌تواند همانند علائم خرابی کمپرسور شما را به اشتباه بیندازد. اگر کمپرسور یخچال هیمالیا شما کار نمی‌کند و یخچال گرم شده است، ابتدا باید رله اوورلود کمپرسور تست شود و با تعویض یک رله اوورلود ساده، مشکل کمپرسور یخچال هیمالیا با کمترین هزینه حل شود.

کم نور شدن نمایشگر یخچال هیمالیا نمایشگر یخچال هیمالیا از نوع LED است و به مرور زمان کم نور می‌شود. ممکن است اعداد و علائم روی نمایشگر به سختی قابل مشاهده باشند. این مشکل به دلیل خرابی در قسمت بک لایت نمایشگر اتفاق می‌افتد و برای رفع آن، برد نمایشگر باید تعویض شود.

روشن و خاموش شدن نمایشگر و بوق زدن یخچال هیمالیا یکی از نشانه‌های خرابی برد الکترونیکی یخچال هیمالیا، روشن و خاموش شدن نمایشگر و شنیدن صدای بوق هشدار به صورت مقطعی است. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، دوشاخه یخچال هیمالیا را از پریز جدا کنید و سپس با نمایندگی رسمی تعمیر برد یخچال هیمالیا تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان برای رفع مشکل مراجعه کنند.

نشتی گاز یخچال این مشکل معمولاً در زمان حمل و نقل و اسباب کشی اتفاق می‌افتد. زمانی که یخچال دچار تکان‌های شدید شود یا لوله‌های پشت دستگاه با جسم تیز برخورد کند، نشتی گاز به وجود می‌آید. برای جلوگیری از نشتی گاز، حمل یخچال باید کاملاً اصولی و با احتیاط انجام شود.

شکستگی پدال آبسردکن پدال آبسردکن جزو قطعات مصرفی در انواع یخچال‌ها است و از جنس پلاستیک شفاف می‌باشد. در یخچال هیمالیا نیز ممکن است این قطعه دچار شکستگی شود. پدال آبسردکن یخچال هیمالیا دارای ضامن قفل پدال است و در صورتی که ضامن قفل فعال باشد و بخواهید در حالت قفل از آبسردکن استفاده کنید، پدال را بیش از حد فشرده و باعث شکستن آن می‌شوید.

جمع شدن آب زیر کشوی جا میوه‌ای یخچال هیمالیا این مشکل در یخچال‌های کمبی (بالا یخچال، پایین فریزر) رایج است. اگر پس از مدتی از تمیز و خشک کردن آب کف یخچال، مجدداً در این قسمت آب جمع می‌شود، می‌تواند به دلایل زیر باشد:

  • خرابی سنسور دیفراست اواپراتور
  • خرابی المنت اواپراتور
  • گرفتگی لوله تخلیه آب برفک زدایی

عدم سرمایش کابین یخچال هیمالیا عدم سرمایش در یخچال هیمالیا دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد:

  • خرابی کمپرسور
  • کم بودن گاز یخچال
  • نشتی گاز مبرد یخچال
  • خرابی برد الکترونیکی
  • خرابی موتور فن اواپراتور
  • برفک شدید و عدم دیفراست
  • خرابی سنسور دیفراست
  • خرابی ترموفیوز
  • باز ماندن درب یخچال و خرابی لاستیک دور درب

نمایندگی رسمی تعمیرات تخصصی هیمالیا با کد  949 ، آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات انواع یخچال و فریزر هیمالیا به صورت  شبانه روزی و 24 ساعته در خدمت شما عزیزان میباشد . قطعات از شرکت هیمالیا تامین میگردد و قطعات متفرقه در نمایندگی رسمی کد 949 استفاده نمیگردد .هزینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ، طبق تعرفه مصوبه شرکت هیمالیا محاسبه میگردد. برای ارتباط و مشاوره با کارشناسان میتوانید از طریق لینک ثبت درخواست آنلاین و یا شماره تلفن رایگان 90000282  ( دفتر مرکزی ) تماس بگیرید . همچنین  میتوانید جهت ارتباط با دفتر غرب با تلفن های 02144176709 و 02144150578  و دفتر جنوب با تلفن 02155725811 و مرکز تهران 02166384523 تماس حاصل فرمایید.

ثبت درخواست آنلاین

 

درخواست آنلاین