یخچال فریزر کمبی مدل 470 هیمالیا

معرفی یخچال فریزر کمبی مدل 470 هیمالیا به همراه نقاط قوت و ضعف و اینکه آیا یخچال فریزر کمبی 470 هیمالیا ارزش خرید دارد

یخچال فریزر های مدل470 هیمالیا در اوایل دهه 90 به مدت محدودی تولید شد وعملکرد آن بصورت نیمه نوفراست است.
در این مدل یخچال فریزر ،  مجموعه اواپراتور ( اواپراتور ، المنت ، ترموسوئیچ ) داخل کابین یخچال وجود ندارد و از صفحه تریزون توکار ( پنهان ) استفاده شده . اگر این مدل یخچال فریزر دچار یخ زدگی شدید در انتهای کابین شود ، ممکن است تریزون از لاینر ( پلاستیک انتهای کابین یخچال ) جداشده وموجب عدم انتقال سرمای مطلوب به داخل کابین یخچال شود . در نتیجه انتهای کابین یخچال یخ میزند و دمای کابین رو به گرم شدن میرود.عمل برفکزدایی در قسمت یخچال بدون المنت است و با خواب موتور (اتوماتیک کردن موتور) انجام میشود.
آب حاصل شده از آب شدن برفکهای صفحه یخچال به وسیله ناودان تعبیه شده در قسمت بالای جامیوه ای به سمت موتور خانه منتقل میشود.

عملکرد سرما و برفکزدایی در قسمت فریزر مانند دیگر مدلهای هیمالیا انجام میشود . قسمت فریزر تشکیل شده از اواپراتور ، المنت و ترموسوئیچ میباشد.
 

نقاط قوت یخچال فریزر کمبی مدل 470 هیمالیا
در یخچال فریزر کمبی 470 هیمالیا از کمپرسور های دانفوس (secop) استفاده شده است . کمپرسور دانفوس در این مدل یخچال فریزر استفاده شده است بسیار با کیفیت و کم استهلاک میباشد. یخچال فریزر کمبی 470 با ظرفیت 28 فوت بسیار جادار و شکیل میباشد و در رنگ های سفید روغنی ، و سیلور تولید شده است. درصد خرابی در این یخچال فریزر هیمالیا بسیار کم است.

نقاط ضعف یخچال فریزر کمبی مدل 470 هیمالیا
یخچال فریزر کمبی 470 هیمالیا هیچ نقطه ضعفی ندارد و بسیار کار آمد است.تنها تفاوت این یخچال با مدل های دیگر یخچال هیمالیا در قسمت کابین یخچال میباشد که از اواپراتور پنهان (تریزون توکار) استفاده شده است و نسبت به مدل های دیگر یخچال فریزر کمبی هیمالیا که از سیستم twin cooling بهره میبرند ، در این مدل قسمت یخچال تریزون پنهان و سرما دهی بصورت جذبی انجام میشود و بصورت تراکمی (گردش جریان هوا توسط فن) عمل نمیکند

 

آیا یخچال فریزر کمبی مدل 470 هیمالیا ارزش خرید دارد؟

یخچال فریزر کمبی 470 هیمالیا (بالا یخچال و پائین فریزر) یکی از بهترین یخچال های تولید شده توسط کارخانه هیمالیا میباشد.اگر خانواده کم جمعیتی هستید و احتیاج به یخچال دو قلو هیمالیا ندارید ، یخچال فریزر کمبی 470 هیمالیا بهترین گزینه برای خرید میباشد

 

درخواست آنلاین